Pranešėja

Kaip sukurti patrauklią verslo prezentaciją?

Dažnai įmonės į mane kreipiasi prašydami sukurti verslo prezentaciją apie jų siūlomas paslaugas ar parduodamas prekes.

Visų pirma nuspręskite kam ši prezentacija bus skirta, ar tos pačios srities specialistams, kurie puikiai išmano subtilybes apie jūsų verslą ir reikia smulkių detalių, ir aiškaus pagrindimo apie jūsų paslaugas, kad įtikinti jog jūs geresni už konkurentus ir t.t.

Jeigu prezentacija skirta asmenims, įmonėms visiškai nesusijusiems su jūsų verslu, kuriems svarbiausia yra pats rezultatas ir kokią problemą jūs išsprendžiate jiems pasiūlydami tam tikrą prekę ar paslaugą. Tuomet visos detalės yra visiškai neaktualios. Nes žmonės mėgsta esmę ir tikrai nemėgsta gaišti savo laiko ir gilintis į įgyvendinimo subtilybes.

Kai jau apsisprendėte kam bus skirta prezentacija, apgalvokite prezentacijos stilių. Visuomet baltas fonas yra sveikintinas, kuo daugiau spalvų, tuo sunkiau skaityti tekstą. Apžiūrėkite savo logo, kokios ten spalvos, apžiūrėkite savo internetinį puslapį ir reziumuokite kokias spalvas naudosite. Jos turi išlaikyti bendrą jūsų įmonės stilistikos paletę. Naudokite ne daugiau dviejų šriftų, be to jis turi būti lengvai įskaitomi, bei žinoma turi turėti lietuviškas raides.

Fresh start
https://pexels.com/

Dar vienas patarimas neperkraukite skaidrių informacija, niekam neįdomu skaityti ilgų tekstų. Skaidrės yra pagalba, o pardavimą padaro jas pristatantis žmogus, kuris geriausiai žino savo prekių ar paslaugų privalumus, turi įvairių pavyzdžių kuriais gali pasidalinti pristatymo metu.

Tuomet apgalvokite kokias problemas išsprendžia jūsų paslaugos ar prekės, kuo jūs geresni ar pranašesni už konkurentus. Jų tik žinoma neminėkite savo prezentacijoje (dažnai įmonės net nežino jūsų konkurentų, jeigu juos įvardinsite padarysite sau meškos paslaugą) bei laikykitės etikos ir niekad neminėkite nieko blogu žodžiu.

Visuomet paįvairinkite savo prezentacija paveikslėliais, infografikais. Įdėkite įdomios, aktualios statistikos.

Nemokamų paveikslėlių galite ieškoti čia: https://pexels.com/

Ir žinoma laikykitės struktūros: pradžia, turinys, apie, įmonės vertybės, tikslai, misija ir t.t. Problema ir sprendimo būdai. Jūsų produktų ar darbų pavyzdžių nuotraukos, gal turite kuo didžiuotis ir norite pasidalinti (laimėjimai, įvertinimai, atsiliepimai…). Visuomet rekomenduoju įkelti savo komandos nuotraukas, bent jau su pardavimais susijusių asmenų. Tai kelia pasitikėjimą. Galiausiai nepamirškite paskatinimo kažką daryti peržvelgus skaidres ir kontaktai.

Jeigu nežinote nuo ko pradėti, kreipkitės padėsiu https://garstycia.lt/paslaugos/

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *