Pakuotės pavyzdžiai

Turite produktą, o kaip dėl svajonių pakuotės?

Pakuotė yra produkto veidas, tai pirmas dalykas kurį pamato pirkėjai lentynoje arba elektroninėje parduotuvėje. Jeigu produktas yra lentynoje tarp begalės kitų produktų, išskirtinė ir unikali pakuotė gali paskatinti jį nupirkti net jei klientui tuo momentu to daikto net nereikėjo.

Pinterest

Nuo ko pradėti:

Pirmiausiai reikia ištirti rinką, apžvelgti konkurentus esamoje kategorijoje ir kaip jie atrodo lentynoje, nes produktai, kuriuos apžiūrėjote internete po vieną atrodo vienaip, tad būtina susidaryti įspūdį apie kategoriją bendrai rinkoje ir kaip jie save pozicionuoja lentynoje. Atkreipti dėmesį į savo emociją pirmą kartą priėjus prie lentynos, kas labiausiai patraukė dėmesį. Spalvos, logotipas, pakuotės dydis ar dar kiti elementai.

Tuomet reikia peržvelgti interneto platybes ir pasidėlioti koliažą koks būtų jūsų noras ir vizija. Renkantis norimą pakuotę, galima peržiūrėti labai daug pakuočių, formų, spalvų, techninių sprendimų ir viską kas sudomino išsisaugoti. Peržiūrint įvairias idėjas siūlyčiau žiūrėti ne savo kategorijos prekes, kad kiltų unikalesnių idėjų jas pritaikant savo produktui.

Taip pat reikia nuspręsti ar produktui užtenka tik pirminės pakuotės ar turi būti ir antrinė pakuotė. Nepamiršti apie transportavimo pakuotes.

Žinoma, kuriant pakuotę kartu reikia kurti ir pakuotės lipduką, jei jis reikalingas, kad visuma būtų vienoda.

Kai viską susidėliojote mintyse, metas išsimatuoti savo produktą ir išsirinkti gamybos įmonę. Su kuria reikės nuspręsti pakuotės dydį bei kokį popierių bei formą naudosite. Pagal tai pasidaryti kirtimo formą.

Galite formą derinti ir su dizaineriu, čia jau kiekvieno sprendimas, bet kokiu atveju dizaineriui pasiūlius išskirtinę, nestandartinę formą, reikia grįžti pas gamintoją ir paprašyti, kad paskaičiuotų kainą ir ar ji pagal jūsų kišenę. Sprendimų galima sugalvoti įvairių, bet viskas remiasi į biudžetą, kuris galiausiai nusės į produkto savikainą. Tuomet jau modeliuojam pakuotės išvaizdą, parodom dizaineriui savo viziją, spalvų gamą, jei reikia susikuriam logotipą.

Kas turi būti parodyta ant pakuotės dažnai priklauso nuo kategorijos kuriai siūlomas produktas. Tačiau būtinai turi būti šie elementai:

Pavadinimas, logotipas, kilmės šalis, sudėtis, bar kodas, galiojimo data bei gamybos partijos nr. naudojimo/vartojimo instrukcija, aprašymas. Dažnu atveju informacinis lapelis. Jeigu produktas siūlomas ne tik Lietuvos rinkai, reikia visą informaciją pateikti papildomai tokiomis kalbomis kurioms rinkoms bus siūlomas produktas. Galima tai parašyti ant pakuotės arba pridėti papildomus lipdukus. Ir žinoma pateikti įvairią marketinginę informaciją, kuri paskatintų norėti pirkti tą produktą.

Pinterest

Beje barkodą gauti labai paprasta, reikia eiti čia: https://gs1lt.org/gaukite-bruksnini-koda/. Jie išduoda skaičiukus, o dizaineris jau padaro patį barkodą pakuotei.

Kai turite išdirbtą, patvirtintą pakuotę, pasidarėte maketus pagal kirtimo formą, suderinote popierių spalvas, faktūras (gal norėsite pakuotės su konkgrevu, o gal folijuotos ir t.t.). Visad gamybos prašykite pavyzdinio varianto, nes būna kad spalvos ir viska ant maketų atrodo vienam, o gavus gaminį nustembate nes spalvos neatitinka įsivaizduojamų.

Na štai ir viskas. Pakuotė paruošta.

Beje dar informacija, pakuotės kaina dažnai priklauso nuo partijos dydžio, kuo didesnis tiražas tuo pigesnė savikaina. Tad labai atidžiai įsivertinkite norus ir galimybes, kad kaina netaptų ypač nekonkurencinga vien dėl pakuotės, nes juk į savikainą įeina labai daug vardiklių.

Skamba per sudėtingai, kreipkitės padėsiu su vizija ir visu išpildymu. https://garstycia.lt/kontaktai/

Idėjų pasisėmimui dalinuosi keliais linkais:

Leave a Comment

Your email address will not be published.