FB screen

Kaip nemokamai reklamuotis Facebook?

Mėgstu sakyti, kad Facebook‘e žmonės susirenka, kuria savo paskyras ne dėl reklamos. Tai platforma, kurioje žmonės mėgsta sekti ką veikia jų draugai, artimieji, seka mėgiamas grupes ir pnš.. Vieni yra pasyvūs stebėtojai, kiti aktyvūs influenceriai (savo aplinkoje arba plačiau). Tačiau reklama ne visuomet sutinkama palankiai. Nors žmonės čia jau įprato viską gauti neišeidami iš platformos ir džiaugiasi (kartais ir išsigąsta), kad užtenka tik pagalvoti apie kažką ir štai tinkama reklama jau jų sienoje.

Pastarieji žodžiai rodo kaip įmonės, marketingo specialistai puikiai perprato Facebook subtilybes ir tinkamai išmoko parinkti TG (target group), kad neerzinti nesuinteresuotų.

O kaip reklamuoti savo verslo paskyrą, jeigu esate tik startavę su savo idėja ir dar net nesate tikri ar verta investuoti reklamuojant savo prekes ar paslaugas. O be to net nežinote kaip kas veikia ir kiek čia reikėtų investuoti. Tai štai keli patarimai.

Verslo kryptį atitinkančios FB grupės

Facebook grupės užima visiškai atskirą paskirtį, forumai mirė – tegyvuoja Facebook grupės. Žmonės kuria tam tikras grupes pagal savo interesus, poreikius, kiti su panašiais interesais ar klausimais jungiasi prie grupių ir gauna atsakymus.

Grupių yra begalė, o jų sekėjų dar daugiau. Jas rasti reikia per tikslinius žodžius paieškoje. Jeigu jūs pardavinėjate rūbus, įvedus į paieška randu tokią grupę (Drabužiai/Rūbai/Aksesuarai (Perku/Parduodu/Keičiu)), kurią seka 4,6 tūks. vartotojų. Kiek suprantu būtent šioje grupėje savo skelbimus galite dėti nemokamai, tad kodėl gi nepasireklamavus. Žinoma, gal jūsų prekės ženklo pirkėjai bus nišiniai ar labai aukštas pajamas gaunantys asmenys. Tačiau pradinį sekėjų srautą galite susirinkti būtent per grupes.

Komentarų rašymas

Tai yra juodas darbas, jeigu to prašysite daryti, kažko kito. Tačiau jeigu lankotės puslapiuose, grupėse, kurios jums patiems yra aktualios, parašyti kažkokia užklausą žinutę, o jeigu dar tai jūsų paties prekės reklamavimas iš ties nėra sudėtinga. Jeigu jūsų verslo puslapio pavadinimas aiškus, profilio nuotrauka prekės ženklo logotipas, žmonės pamatę komentarą ir susidomėję paspaus ir apsilankys jūsų verslo paskyroje, jeigu ras ką manė iš pradžių, paseks ir puslapį.

Įrašų, klausimų rašymas tikslinėse grupėse

Ir vis dar tos pačios grupės, bet verta išskirti šį punktą. Kaip minėjau, yra nebaglė grupių, kuriose reklama yra leidžiama, tad reikia tik įtraukiančio įrašo ar klausimo ir jūs jau esate pastebėtas.

Asmeninės žinutės

Jeigu jūsų prekės ar paslaugos skirtos verslo atstovams, o ne fiziniams asmenims. Tuomet galite pasidomėti aktualiomis įmonėmis, sukurti žinutes išskirtinai tik joms ir susisiekti per FB arba LinkedIn, taip gaunant žinomumą bei užsakymus dabar arba ateityje.

Renginių ir įvykių paskelbimas

Kurti renginį yra visiškai nemokamas būdas reklamuoti savo verslą. Žinoma turite turėti ką parodyti. Tačiau jeigu planuojate pasirodyti kokioje parodoje kur bus jūsų stendas, kur pardavinėsite savo kurtus drabužius ar kokią produkciją. Tuomet galite renginyje viską aprašyti apie savo prekes, kur jus rasti ir t.t. Tokiu būdu žmonės apsilankę event skiltyje matys artėjančius renginius ir jeigu susidomės įeis į jį ir pamatys jūsų prekės ženklą.

Būdų yra, tačiau tai nereiškia, kad jeigu nemokate už reklamą jūsų laikas nekainuoja. Laikas yra pats brangiausias mūsų visų draugas. Tad įsivertinkite viską ir pirmyn, nes nuo kažko pradėti reikia.

Jeigu neturite to brangaus laiko, susisiekite ir padėsiu jums sukurti bei išreklamuoti jūsų Facebook verslo puslapį https://garstycia.lt

Sėkmės.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *