Laikas praleidžiamas socialiuose tinkluose

Kilo idėja parašyti blogą, būtent tokia tema, nes savaitgalį diskutavome draugų būryje apie socialinius tinklus. Ir supratau, kad dauguma daro išvadas iš savo perspektyvos. Jeigu patys dažniau ir ilgiau naudoja Instagram, mano, kad jis jau aplenkė pagal populiarumą Facebook bei kitus socialinius tinklus. Internete informacijos yra iš ties daug, tad ją galime ir apžvelgti.

Kiekvieną sekundę 11 žmonių pirmą kartą prisijungia prie socialinių tinklų. Pagal 2022 duomenis 3,96 milijardo žmonių yra socialiniuose tinkluose, kas yra daugiau nei pusę visos populiacijos (viso apie 7,8 milijardus). Ir šis skaičius kasmet tik augs pagal prognozes.

Vidutiniškai žmonės praleidžia 147 minutes per dieną socialiniuose tinkluose (bendrai visuose). Šis skaičius yra išvestinis, nes vienuose regionuose ženkliai daugiau, kituose ženkliai mažiau. Pasižiūrėkime kiek laiko žmonės praleidžia laiko skirtinguose žemynuose ( www.broadbandsearch.net duomenys ).

  • Š. Amerikoje: 2 val. 06 min.
  • P. Amerikoje: 3 val. 24 min.
  • Afrikoje: 3 val. 10 min.
  • Europoje: 1 val. 35 min.
  • Azijoje: 2 val. 16 min.

Tiesą pasakius mane pačia nustebino tokie duomenys, kad Europoje praleistas laikas socialiniuose tinkluose yra pats mažiausias.

Jeigu susidomėjote kiek patys laiko praleidžiate socialiniuose tinkluose, bent jau mobiliojoje aplinkoje, galite tai nesunkiai patikrinti nuėję į savo telefono parametrus (settings) ir paspaudę ant ekrano laiko (screen time), tuomet spauskite peržiūrėti visą statistiką (see all activity). Prisipažinsiu aš praleidžiu ženkliai daugiau nei vidutinis europietis. Vien Facebooke praleidžiu vidutiniškai 3 valandas, o Instagrame apie 2 valandas per dieną. Žinoma, galiu pasiteisinti, kad tai mano darbo dalis J)

O kiek laiko praleidžia vartotojai skirtinguose socialiniuose tinkluose per dieną:

  • Facebook – 33 min, viso naudotojų 2,91 milijardas, kasdienių naudotojų 1,9 milijardo.
  • Youtube – 19 min, per mėnesį aktyvių naudotojų 2,56 milijardo, kasdienių naudotojų 122 milijonai.
  • Instagram – 29 min, per mėnesį aktyvių naudotojų 1,47 milijardo, kasdien įkeliamų nuotraukų skaičius 95 milijonai, storių 400 milijonai.
  • LinkedIn – 1 min, iš viso registruotų vartotojų 756 milijonai, per mėnesį aktyvių naudotojų 200 milijonų ir 100 milijonų aktyvių darbo skelbimų per mėnesį.
  • Pinterest – 14,2min, 444 milijonai aktyvių naudotojų per mėnesį.
  • Tik Tok – 32 min, 1 milijonas aktyvių naudotojų per mėnesį.

Pagal pateiktus duomenis, pakankamai nauja platforma kaip Tik Tok užima ne tokią didelę rinkos dalį bet labai tikslingą, 62% naudotojų yra tarp 10 ir 29 metų amžiaus, kurių praleidžiamas laikas Tik Tok‘e yra labai ženklus.

Na ir apžvelkime, o kiek socialinių tinklų vartotojų iš viso yra Lietuvoje.

  • Tik Tok – beveik 136 tūks, iš kurių 80% auditorijos yra 18-24 metų
  • Facebook –  virš 1,9 milijono vartotojų.
  • Instagram –  745 tūks.

Prieš planuojant paleisti bet kokią reklamą socialiniuose tinkluose, visad verta atidžiau panagrinėti statistiką ir nuspręsti, kur būtų palankiausia rasti savo tikslinius vartotojus.

Reikia pagalbos atsirenkant labiausiai jums tinkančius socialinius tinklus, parašykite užklausą kontaktais esančiais čia: https://garstycia.lt/kontaktai/

Leave a Comment

Your email address will not be published.