TV reklama

Kaip sukurti TV reklamą ir nuo ko pradėti?

Svajojate apie didesnius planus prekės ženklui? Nes galvojate, kad vien tik socialinių tinklų nepakanka?

Taip, TV reklama yra vienas iš sąlyginai pigiausių reklamos kanalų pasiekti tinkamą ir didelę auditoriją. Jeigu jūsų ketvirčio biudžetas siekia bent 15-20 tūks, šis kanalas gali būti svarstytinas.

Žinoma yra labai daug faktorių renkantis kanalus ir reikėtų pradėti nuo ilgalaikės strategijos kūrimo bei viso biudžeto sudarymo atsižvelgiant į metines buvusias apyvartas bei pelną ir ayvartos planą ateityje. Tačiau bijoti nėra ko, nes plėtrai reikia ir ryžtingų veiksmų.

Prekės ženklo analizė

Pirmas žingsnis išsianalizuoti savo prekės ženklą, ar atskirus produktus po prekės ar net įmonės ženklu. Kurioje vietoje esate tarp savo tiesioginių konkurentų, kuo jūs pranašesni, kaip save pozicionuojate rinkoje ir ar tas veikia. Jei matote, kad neveikia. Vadinasi reikia dar gilesnės analizės ir savo prekės ženklui ieškoti tinkamos vietos tarp aršių konkurentų.

Jeigu jūsų parduodama prekė ar paslauga unikali ir niekas dar apie ją nežino, įsivertinkite, kad reikės 10kart didesnio biudžeto, nes klientai yra atsargūs
naujovėms, jiems reikia laiko ir žinių apie naujovę.

TV reklamos klipo kūrimas

Jeigu jau manote, kad suradote savo prekės ženklui kryptį, išanalizavo privalumus, išskyrėte skirtumus, peržiūrėjote konkurentų veiksmus, nusistatėte koks gali būti klipo sukūrimo biudžetas. Metas rasti tinkamą vizualinį išpildymą reklamai. Visada viziją galite turėti patys, arba kreiptis į specialistus pagalbos. Video kūrimo agentūros taip pat siūlo paslaugą sukurti viską nuo a iki z, bet suvaldymui ir komentarų surašymui reikės labai didelio jūsų pačių įsitraukimo, nes tik jūs patys geriausiai žinote savo produktą ir klientus.

  • Koks planas su šiuo klipu: ar tai bus tiesiog užsklanda, ar TV rėmimui skirtas klipas, ar integracija į laidą, ar tik youtube kanalui, ar bus reklamos bloke ir t.t.
  • Nuo to priklauso ir kokio ilgio gali būti leistina klipo trukmė.
  • Vizija: grafinis išpildymas, realus su žmonėmis ar vietomis, kokia aplinka reikalinga ir t.t. nuo to priklausys su kokia Tv reklamos kūrybos agentūra reikės dirbti.
  • Deadlins, kada planuojate savo kampanijos startą.
  • Biudžeto pasitvirtimas ir ką už tiek galite gauti.
  • Scenarijus (tekstas ir kas po ko eina bei kur).
  • Vietos radimas/atsirinkimas.
  • Modelio atsirinkimas.
  • Apranga.
  • VO atsirinkimas.
  • Muzikos takelio atsirinkimas (dažnai pritaikomas jau turint galutinį klipą).
  • Privalomi tekstai ant klipo
  • Ir t.t.

Yra begalė detalių, kurias reikia sužiūrėti ir sukoordinuoti, visa tai padaryti lengviausia kai turite aiškią klipo viziją ir žinote kaip viskas turi atrodyti, nes koregavimo gali būti labai daug.

TV reklamos planavimas

Kai jau turite nufilmuotą/sukurtą TV klipą, metas sudėlioti jo planą. Planas priklausys nuo ankstesnio punkto, kokiu tikslu buvo kurtas TV klipas. Jeigu tai TV kanalams skirtas klipas reikės kreiptis į TV kanalus ir išsiaiškinti už suplanuotą sumą kiek GRP jūs galite pasiekti. Visada reikia kreiptis į skirtingas kanalų grupes: TV3 kanalų grupę, LNK kanalų grupę, nes jie valdo ir daugumą mažesnių kanalų. Gal užteks tik delfi TV.

Turint klipą ir suplanuotą biudžetą, TV kanalų grupių reikia klausti koks jų TV kanalų pasiekiamumas jūsų norimos amžiaus grupės. Taip pat pasiprašyti žiūrimų laidų reitingų ir nuspręsti/pasitarti kuri iš jų gali būti jūsų auditorijos mėgstamiausia. Negana to visada reikia derėtis, kad didžiausias procentas parodymų būtų vakaro metu (žinoma jeigu tai yra jūsų norimos auditorijos laikas).

Iš ties yra ypač daug dedamųjų norint sukurti, o paskui ištransliuoti jūsų reklamą ir negana to pasiekti norimus tikslus ir žinoma padidinti pardavimus su sukurta komunikacija.

Jeigu nežinote, kur kreiptis ir nuo ko pradėti, galite skambinti/rašyti man dėl konsultacijos ar viso projekto perėmimo. Tik kaip jau rašiau jūs patys geriausiai žinote savo prekes/paslaugas ir jūsų įsitraukimo visad reikia 100%, dažnas tai pamiršta ir grįžta tik rezultatų įvertinimui 😊

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *