Apie mane ir garsTyčia

Gabija Bakanė

Esu baigusi marketingo vadybą KTU (Kauno technologijios universitete) jau 8 metus dirbu šioje srityje su skirtingomis užduotimis, keliose skirtingose privačiose įmonėse.

O kodėl garsTyčia?

Garstyčios – labai gražus lietuviškas žodis, įprastai vartojamas daugiskaitos forma, tačiau pasiskolinusi šį žodį sukūriau pagal jį savo prekės ženklą ir iššifravau man naudinga prasme jį padalindama į: GARSUS/GARSIAI bei TYČIA.

Marketingas turi būti garsus, kiekvienas prekės ženklas ar naujai sukurta komunikacija turi rėkti garsiai apie save, kad žmonės pamatytų. Kuo dažniau mato, tuo garsesnis, įsimenamesnis prekės ženklas tampa. Marketingas ir tyla kartu neina.
O pardavimai nenutinka netyčia, todėl viską, ką darom darom TYČIA – apgalvotai, suplanuotai, pamatuotai ir laukiam „tyčinių“ rezultatų.

Jeigu ieškote žmogaus, kuris padėtų sukoordinuoti marketingo darbų eigą, bet nenorite samdyti nuolatinio etato ir mokėti didelius jo išlaikymo kaštus, esate ten, kur reikia.

Turite projektą, kurį norite įgyvendinti?

Aš galiu Jums padėti tai padaryti. Susisiekite ir aptarsime bendradarbiavimo galimybes.

Idėjos

Kartu galime įgyvendinti begalę idėjų.

Esate vidutinio dydžio, o gal maža įmonė, neturite marketingo skyriaus ir viską turite atlikti patys? Reikia rūpintis pardavimais ir kolektyvo gerove, o marketingo reikalams nebėra laiko? Tuomet esate ten kur reikia. Susisiekite ir nebesijausite vienas, esu tam, kad Jums padėčiau.